收集的婚禮音樂

陳慧琳~Love Pardise


歌詞意境超美~也好肉麻

Love paradise

You're always on my mind 你一直在我腦海
All day just all the time 每時每刻
You're everything to me 你是我的一切
Brightest star to let me see  是我眼中最閃最亮的星辰

You touch me in my dreams 夢中,我們熱切相擁
We kiss in every scene 夢中,我們深情熱吻
I pray to be with you 我祈求上天讓我們永遠在一起
Through rain and shiny days 無論是晴天,或是陰天

I'll love you till I die 我愛你,直到地老天荒
Deep as sea wide as sky 這份愛比海深,比天廣
The beauty of our love paints rainbows 我們的愛美如彩虹絢麗綻放
Everywhere we go 遍及我們所到的地方
Need you all my life 我永遠需要你
You're my hope you're my pride 你是我的希望,你是我的驕傲
In your arms I find my heaven 在你的臂彎,我找到了天堂
In your eyes my sea and sky 在你的眼中,有我的天空和海洋
May life be our love paradise  願生活成為我們愛的天堂


A moment like this - Kelly Clarkson


A little love 馮曦妤

Greatness as you 偉大如你
smallest as me 渺小如我
you show me what is deep as sea 你讓我知道海有多深
A little love, little kiss 一點愛,一個吻
a little hug, little gift 一個擁抱,小禮物
all of little something. these are our memories 所有的小事都是我們的記憶
You make me cry 你讓我哭
make me smile 讓我笑
make me feel that love is true 讓我覺得愛情是正確的
you always stand by my side 你總是站在我身邊
I don’t want to say goodbye 我不想說再見
You make me cry 你讓我哭
make me smile 讓我笑
make me feel the joy of love 讓我感到喜悅的愛
oh kissing you 哦親吻你
thank you for all the love you always give to me 感謝你總是給我你所有愛
oh i love you 噢我愛你
Yes I do , 我就是這樣
I always do 我總是這樣
Make me cry 讓我哭
make me smile 讓我微笑
make me feel that love is true 讓我覺得愛情是真實的
you always stand by my side 你總是站在我身邊
I don’t want to say goodbye 我不想說再見
You make me cry 你讓我哭
make me smile 讓我笑
make me feel the joy of love 讓我感到喜悅的愛
oh kissing you 哦親吻你
thank you for all the love you always give to me 感謝你總是給我你所有愛
oh i love you 噢我愛你
To be with you, 要與你在一起
oh i love you 噢我愛你

 
預備名單:
I'm Yours - Jason Mraz
I'm in love with you - 張學友&黎晶  (從小就喜歡的歌~)
I Wanna Grow Old With You - Westlife
Now and Forever - Richard Marx
Tonight, I Celebrate My Love For You (Beauty and the Beast)
The Best Of Me - Richard Marx
When i need you - Celine Dion
卡農
最想環遊的世界 - 梁靜茹
每天第一件事 - 梁靜茹
一見鍾情 - 藍心湄
愛你 - 王心凌
結婚進行曲 - 劉德華(這首龍大爺很愛XD)
有你真好 - 范范&楊丞琳
四次我愛你 - Vivian
不可思議 - 金莎
非你莫屬 - 林依晨
梁山伯與茱麗葉 - 曹格&卓文萱
今天你要嫁給我 - 陶喆&Jolin
愛的主旋律 - 小鬼&卓文萱
我心動了 - 阿Ben&順子

arrow
arrow
    全站熱搜

    吉唷 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()